OCJENA UPRAVE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM I ZAŠTITOM OKOLIŠA ZA 2012 GODINU
Na temelju prikupljenih podataka i ocjena pomoćnika za kvalitetu i zaštitu okoliša 2012 poslovnu godinu ocjenjujemo:
- Provođenje audita postavili smo kao stalni proces tako da smo uočene manje nesukladnosti u sustavu otklanjali korektivnim radnjama . Auditori i voditelji odjela predlagali su i poduzimali preventivne radnje kako bi spriječili pojave nesukladnosti
- U 2012 godini, kao i prethodnih godina , u centar naše pozornosti stavili smo interes kupca .
Stalnim podizanjem kvalitete proizvoda , preciznim rokovima isporuke i prihvatljivim cijenama stvarali smo partnerske odnose sa većinom naših kupaca .
Na temelju prikupljenih informacija , pojedinačni slučajevi nesukladnosti kvaliteta nisu uzrokovali prekidanje poslovanja ili dovodili u pitanje krajnji proizvod kupca.
Kroz partnerstvo sa najvećim kupcima utvrdili smo potrebu proširenja asortiman proizvoda ,
podizanja proizvodnih kapaciteta i uvođenje modernijih tehnologija koje garantiraju pouzdaniju kvalitetu proizvoda .
Tako smo na kraju 2012 godine potvrdili ispravnost naših razvojnih planova i ubrzali donošenje odluka za investiranje ( u 2013 i 2014 ) u novu prešaonicu , površinsku zaštitu i finalizaciju proizvoda strojne obrade.
- Kako bi podigli nivo organizacije i poboljšali brzinu i preciznost informacija u 2012 realizirali smo modernu poslovnu zgradu sa sadržajima koji osiguravaju veći stupanj prezentacije naših mogućnosti. Pri realizaciji ovog projekta vodili smo računa o svim elementima zaštite okoliša i energetske učinkovitosti zašto smo dobili i energetski certifikat.
Kako bi poboljšali komunikaciju sa klijentima uveli smo moderan sustav ( CAS genesisWorld ) kontrole i upravljanja informacija prema kupcima i dobavljačima a donijeli smo odluku o modernizaciji postojećeg softvera (SWING ) za upravljanje proizvodnjom.
U procesu utvrđivanja nesukladnosti kvaliteta i rokova isporuke utvrdili smo potrebu ekipiranja tehnologa i njihove stalne edukacije radi čega smo formirali novu službu – tehnološke pripreme – koja je stručna poveznica između organizatora proizvodnje i komercijale.
- Otvoren je proces prikupljanja projektno-tehničke dokumentacije za sve objekte i tehnološku opremu kako bi se osigurali valjani zakonom propisani dokumenti odnosno riješile sve nesukladnosti koje su utvrdili državni inspekcijski organi.
- Evidentirane primjedbe na bučnost logističkih uređaja na površinskoj zaštiti riješili smo tako da su postavljene zvučne barijere na jednom dijelu postrojenja a jedan dio opreme je dislociran .
Mjerenjem buke od neovisne državne inspekcije utvrđeno je da su izvedeni zahvati rezultirali buku u zakonom dozvoljenim okvirima
U stalnoj težnji da očuvamo i ne ugrozimo prirodni okoliš i djelatnike angažirali smo specijalističku kuću ( Zagreb inspekt ) za konsultacije i realizaciju planova edukacije i preventive iz ove oblasti.
- Ocjenjujemo da ostvaren planirani prihod od 110 mil. te ostvarena dobit garantiraju stabilno poslovanje i u narednoj godini , odnosno stabilna likvidnost i niska stopa zaduženosti su dobar preduvjet da u narednoj godini pristupimo realizaciji plana investicija i planova povećanja prodaje za 10%.
DIREKTOR DRUŠTVA
02.06.2013. Tonćo Barbarić